Informacje o wysyłce
BEZPŁATNA WYSYŁKA DO PUNKTÓW ODBIORU
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA | STANDARDOWA WYSYŁKA | PUNKT ODBIORU | WYSYŁKA EKSPRESOWA |
---|---|---|---|
UPS |
3–5 dni roboczych | ||
DHL |
2–3 dni roboczych | 1–2 dni roboczych | |
Do 280 zł | 20 zł | BEZPŁATNIE | 45 zł |
Powyżej 280 zł | BEZPŁATNIE | BEZPŁATNIE | 45 zł |
Należy pamiętać, że w święta czas wysyłki może wydłużyć się o 1-2 dni.
Wysyłka do punktów odbioru jest zawsze bezpłatna, niezależnie od kwoty zamówienia. Jest bardziej zrównoważona i ekologiczna niż bezpośrednie przesyłki standardowe lub ekspresowe, ponieważ pomaga naszym dostawcom zwiększyć wydajność, zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych i w mniejszym stopniu przyczyniać się do ruchu na drodze.
Zależy nam na podejmowaniu odpowiedzialnych decyzji w zakresie opakowań i transportu. Będziemy nieustannie dążyć do zapewniania klientom jak najlepszych opcji oraz do ochrony środowiska naturalnego.
Należy pamiętać, że zwrot kosztów nie obejmuje kosztów wysyłki, chyba że produkt był wadliwy w momencie dostarczenia.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Odwiedź naszą stronę śledzenia zamówienia, na której możesz wprowadzić numer zamówienia i śledzić jego status, lub skorzystaj z linku do śledzenia, które wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zamówienia za pośrednictwem DHL możesz otrzymywać automatyczne powiadomienia o wysyłce na telefon w wiadomościach push lub w samej aplikacji.
Jak zmienić szczegóły zamówienia, takie jak adres dostawy lub przedział czasowy?
Odwiedź naszą stronę śledzenia zamówienia, aby zobaczyć najnowsze informacje dotyczące statusu przesyłki lub skorzystaj z linku do śledzenia, które wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Możesz odwiedzić stronę internetową przewoźnika, aby zobaczyć, jakie opcje są dostępne. W przypadku dostawy do domu można zmienić termin i lokalizację za pomocą aplikacji DHL
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem(-am) zamówienia?
Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz automatyczną wiadomość. Czas dostawy do Polski wynosi od 2 do 5 dni roboczych (z wyjątkiem okresów promocyjnych, takich jak wyprzedaż na koniec sezonu, wyprzedaż śródsezonowa, Boże Narodzenie i cybertydzień, kiedy może to potrwać dłużej). Śledź dalej zamówienie tutaj tutaj lub skorzystaj z linku śledzenia, który wysłaliśmy Ci w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli nie możesz śledzić zamówienia,skontaktuj się z nami.
Czy otrzymam kopię faktury?
Obecnie w naszych paczkach nie dostarczamy faktur w wersji drukowanej. Wszystkie informacje związane z zamówieniem otrzymasz jednak w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, wysłanej na adres Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli potrzebujesz oficjalnej faktury, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Zamówienie zostało złożone ponad godzinę temu i nadal nie doszło do mnie żadne potwierdzenie
Sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia nie znajduje się w Twoim folderze Spam. Inną przyczyną może być błąd w podanym przez Ciebie adresie e-mail. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostało złożone pomyślnie i jest w trakcie realizacji, skontaktuj się z nami.