Czy kupiłeś sprzęt podczas naszej wyprzedaży Cyber Week/Black Friday?
Sprawdź tę dedykowaną stronę, aby uzyskać informacje na temat czasu wysyłki, statusu zamówienia, zwrotów i nie tylko.
Jak mogę śledzić moje zamówienie?
Jeśli zamówienie zostało już wysłane, można kliknąć link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki*.
Alternatywnie, wprowadź numer zamówienia i adres e-mail powiązany z zamówieniem w powyższym formularzu.
Nie musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, aby śledzić swoje zamówienie.
Gdzie mogę znaleźć numer zamówienia?
Numer zamówienia (EU-XXXXXX) można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia*.
**Jeśli nie znajdziesz tych wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej, zalecamy sprawdzenie folderu spamu. W przypadku trudności ze znalezieniem wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.