Często zadawane pytania

Najważniejsze pytania i odpowiedzi

Jakie są warunki korzystania z kodów promocyjnych?

Kodów promocyjnych nie można łączyć z innymi promocjami, kuponami ani ofertami na miejscu. Nie można ich też wymienić na pieniądze. Powitalne kody promocyjne nie mogą być stosowane w przypadku produktów w obniżonej cenie podczas cybertygodnia. Kodów promocyjnych nie można zastosować w przypadku elektroniki ani produktów z kolekcji Project Rock i Curry. Mogą obowiązywać dodatkowe wyłączenia.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu lub jeśli Twoja paczka zaginęła, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my dostarczymy ekskluzywny kod promocyjny na nowe zamówienie w tej samej cenie.

Chcę dokonać wymiany. Co mogę zrobić, aby otrzymać towar w tej samej cenie?

Nie oferujemy możliwości wymiany. W przypadku wybrania niewłaściwego rozmiaru można zwrócić produkt i zamówić go w odpowiednim rozmiarze.

Gdzie jest moje zamówienie?

1. Odwiedź naszą stronę sprawdzania statusu zamówienia
2. Wprowadź swój (numer zamówienia) i (adres e-mail) 3. Kliknij opcję „Śledź status”, aby wyświetlić opcję śledzenia i szczegóły zamówienia
Uwaga: produkty w zamówieniu mogą być wysyłane oddzielnie.

Jak mogę zwrócić towar?

Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony(-a) z naszego towaru, możesz go bezpłatnie zwrócić w ciągu 60 dni po otrzymaniu przesyłki.

1. Znajdowanie etykiety zwrotu: Znajdź wydrukowaną etykietę zwrotu w opakowaniu. Jeśli jej nie masz, możesz utworzyć etykietę zwrotu online u dołu tej strony
2. Pakowanie: Umieść produkty, które chcesz zwrócić, w oryginalnym opakowaniu
3. Załącznik z etykietą zwrotu: Przyklej etykietę zwrotu na opakowaniu (użyj etykiety zwrotu dostarczonej wraz z zamówieniem)
4. Wysyłanie paczki: Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu dołączonej do przesyłki, zanieś paczkę do preferowanego miejsca nadawania przesyłek obsługiwanego przez przewoźnika podanego na etykiecie zwrotu. Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu wygenerowanej na naszej stronie internetowej, zanieś paczkę do preferowanego punktu nadania przesyłek firmy UPS.
5. Zwrot pieniędzy: Przetwarzanie zwrotu trwa do 14 dni roboczych. Powiadomimy Cię e-mailem i prześlemy zwrot pieniędzy możliwie jak najszybciej (w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania e-maila z potwierdzeniem).

Jakie są nasze metody i okresy wysyłki?

Oferujemy wysyłkę standardową oraz dostawę do punktów odbioru. W przypadku obu opcji wysyłka może potrwać około 2–5 dni roboczych. Wysyłka do punktu odbioru jest zawsze bezpłatna; nie obowiązuje minimalna kwota zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź naszą stronę z informacjami o wysyłce.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Przetworzenie zwrotu pieniędzy trwa do 14 dni roboczych. Gdy zwrócimy Ci pieniądze, powiadomimy Cię o tym e-mailem (sprawdź też folder ze spamem). Po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem zwrotu jego przetworzenie może potrwać do 5 dni roboczych – zależnie od używanej metody płatności. Po upływie okresu zwrotu (+60 dni) od daty otrzymania produktu (produktów) zwroty nie będą przyjmowane.

Czy dotarła informacja dotycząca mojego zwrotu?

Gdy Twój zwrot zostanie przetworzony (do 14 dni roboczych), otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Zachowaj dowód zwrotu.

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem(-am) zamówienia?

Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz automatyczną wiadomość. Czas dostawy do Polski może wynosić od 2 do 5 dni roboczych (z wyjątkiem okresów promocyjnych, takich jak wyprzedaż na koniec sezonu, wyprzedaż śródsezonowa, Boże Narodzenie i cybertydzień, kiedy może to potrwać dłużej). Śledź dalej zamówienie tutaj.
Jeśli nie możesz śledzić zamówienia, skontaktuj się z nami.

Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia szybko zabieramy się za jego przetworzenie. Z tego powodu po złożeniu zamówienia nie można go zmienić ani anulować. Jeśli otrzymasz produkt, którego nie chcesz, możesz go zwrócić.
Więcej informacji znajdziesz w sekcji dotyczącej zwrotów.

Membership

Kody promocyjne i karta podarunkowa

Jakie są warunki korzystania z kodów promocyjnych?

Kodów promocyjnych nie można łączyć z innymi promocjami, kuponami ani ofertami na miejscu. Nie można ich też wymienić na pieniądze. Kodów promocyjnych nie można zastosować w przypadku elektroniki ani produktów z kolekcji Project Rock i Curry. Mogą obowiązywać dodatkowe wyłączenia.

Czy mogę kupić kartę podarunkową lub bon podarunkowy Under Armour?

Obecnie na naszej stronie internetowej nie oferujemy kart ani bonów podarunkowych.

Czy Under Armour oferuje kody promocyjne?

Tak. Na naszej stronie internetowej regularnie ogłaszamy promocje obowiązujące w przypadku zamówień online. Odzież i obuwie w obniżonej cenie dla mężczyzn, kobiet i dzieci oferujemy też w naszym outlecie.

Jak uzyskać kod promocyjny Under Armour?

Jeśli pierwszy raz zapiszesz się do naszego newslettera, możesz uzyskać promocyjną zniżkę w wysokości 15% na kolejne zamówienie. Obowiązują warunki. Możesz to zrobić u dołu naszej strony internetowej. Aby się zarejestrować, wystarczy wpisać swój adres e-mail. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem oraz kodem promocyjnym.

Nie otrzymałem(-am) wiadomości e-mail z kodem promocyjnym. Co mogę zrobić?

Sprawdź folder ze spamem. Jeśli wiadomość z kodem nie dotarła po 24 godzinach, prześlij swój adres e-mail jeszcze raz. Jeśli nadal nie możesz znaleźć wiadomości z kodem, skontaktuj się z nami .

Co się stanie z kodem promocyjnym, jeśli zwrócę zamówienie lub jego część?

Jeśli zdecydujesz się na zwrot zamówienia, kod promocyjny nie zostanie zastąpiony nowym.

Czy mogę użyć więcej niż jednego kodu promocyjnego?

Ogólnie kodów promocyjnych nie można używać w połączeniu z innymi kuponami promocyjnymi, promocjami ani ofertami specjalnymi. W kilku wyjątkowych sytuacjach, takich jak wcześniejszy dostęp do określonych ofert promocyjnych, niektóre kody promocyjne można połączyć.

Dlaczego mój kod promocyjny nie działa?

Sprawdź, czy kod promocyjny jest nadal ważny i czy został wprowadzony poprawnie. Kod promocyjny nie obejmuje niektórych artykułów w koszyku, np. produktów z kolekcji Project Rock czy Curry. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z warunkami dotyczącymi kodu promocyjnego.

Czy Under Armour oferuje promocje dla studentów?

Tak. Oferujemy zniżkę w wysokości 15% w ramach Under Armour Unidays
Aby ją uzyskać, wystarczy kliknąć łącze i się zarejestrować. Nie obowiązują żadne wyłączenia!

Zamówienia

Gdzie jest moje zamówienie?

1. Odwiedź naszą stronę sprawdzania statusu zamówienia page
2. Wprowadź swój (numer zamówienia) i (adres e-mail)
3. Kliknij opcję „Śledź status”, aby wyświetlić stronę śledzenia i szczegóły zamówienia
Uwaga: produkty w zamówieniu mogą być wysyłane oddzielnie.

Czy mogę zmienić lub anulować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia szybko zabieramy się za jego przetworzenie. Z tego powodu po złożeniu zamówienia nie można go zmienić ani anulować. Jeśli otrzymasz produkt, którego nie chcesz, możesz go zwrócić. Więcej informacji znajdziesz w sekcji dotyczącej zwrotów.

Gdzie mogę znaleźć numer zamówienia?

Jeśli nie możesz znaleźć numeru zamówienia, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli nie możesz jej znaleźć, przejrzyj folder ze spamem. Jeśli wiadomości e-mail nadal nie ma, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie sprawdzimy status dostawy.

Skąd mam wiedzieć, czy moje zamówienie zostało przetworzone?

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz śledzić swoje zamówienie w historii zamówień. Jeśli złożyłeś(-aś) zamówienie jako gość, możesz je śledzić na stronie Śledź moje zamówienie w sekcji Obsługa klienta.
O każdej zmianie statusu (potwierdzenia zamówienia i wysyłki) również poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.

Dlaczego moje zamówienie online zostało anulowane?

Anulowanie zamówienia może nastąpić z kilku powodów, takich jak złożenie zamówienia hurtowego, złożenie zamówienia z niekompletnym adresem dostawy/rozliczeniowym lub brak towaru w magazynie. Jeśli tak się stanie, w ciągu 5 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy.

Co mogę zrobić, jeśli mój adres e-mail lub adres dostawy jest nieprawidłowy

Jeśli Twój adres e-mail lub adres dostawy jest nieprawidłowy, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Jeśli Twoje zamówienie zostało już wysłane i chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z przewoźnikiem przesyłki podanym w wiadomości e-mail

Czy muszę utworzyć konto, aby robić zakupy na oficjalnej stronie internetowej UA?

Aby kupić produkty naszej stronie internetowej, nie musisz tworzyć konta. Możesz zasubskrybować nasz newsletter, a jeśli jesteś nowym subskrybentem wiadomości e-mail, otrzymasz promocyjną zniżkę w wysokości 15% przy następnym zakupie. Uwaga: obowiązują warunki.

Jak złożyć zamówienie hurtowe lub dla drużyny sportowej?

W sprawie dużych zamówień, strojów drużynowych, sprzedaży detalicznej i innych zapytań dotyczących sprzedaży hurtowej prosimy pisać na adres EMEANewWholesalerRequests@underarmour.com. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.

Czy można kupować produkty ze strony internetowej w USA (UA.com)?

Niestety, jako klient mieszkający w Polsce nie możesz zamawiać produktów ze strony UA.com.

Wysyłka i dostawa

Jakie są nasze metody i okresy wysyłki?

Oferujemy wysyłkę standardową oraz dostawę do punktów odbioru. Więcej szczegółów znajdziesz na naszej stronie z informacjami o wysyłce.

Jak zmienić szczegóły zamówienia, takie jak adres dostawy lub przedział czasowy?

Aby sprawdzić najnowsze informacje dotyczące statusu Twojej przesyłki, wejdź na naszą stronę śledzenia zamówieńMożesz odwiedzić stronę internetową przewoźnika, aby zobaczyć, jakie opcje są dostępne. W przypadku dostawy do domu można zmienić termin i lokalizację za pomocą aplikacji DHL Express
. Jeśli wybrano punkt odbioru, nie można teraz zmienić lokalizacji.

Zamówienie zostało złożone ponad godzinę temu i nadal nie doszło do mnie żadne potwierdzenie.

Sprawdź, czy wiadomość z potwierdzeniem zamówienia nie znajduje się w Twoim folderze Spam. Inną przyczyną może być błąd w podanym przez Ciebie adresie e-mail. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje zamówienie zostało złożone pomyślnie i jest w trakcie realizacji, skontaktuj się z nami.

Właśnie złożyłem(-am) zamówienie. Kiedy zostanie wysłane?

Po pomyślnym złożeniu zamówienia na naszej stronie internetowej możesz spodziewać się, że od razu rozpoczniemy jego realizację. Potwierdzenie wysyłki otrzymasz e-mailem. Dotarcie do wybranego miejsca docelowego zajmuje od 2 do 5 dni roboczych. Więcej szczegółów znajdziesz na naszej stronie z informacjami o wysyłce
.
Zamówienie możesz śledzić za pomocą tego linku. Pamiętaj, że podczas cybertygodnia, wyprzedaży sezonowych lub okresów wzmożonego ruchu, takich jak Boże Narodzenie, czas wysyłki może być dłuższy. Jeśli wiadomość e-mail z potwierdzeniem nie dotarła do Ciebie w szacowanym okresie dostawy, zanim skontaktujesz się z naszym zespołem obsługi klienta, przejrzyj folder spam.

Kiedy otrzymam zamówienie?

Gdy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz automatyczną wiadomość. Czas dostawy w przypadku wysyłek standardowych na terenie Polski wynosi od 2 do 5 dni roboczych.

Czy firma dostarcza produkty na wyspy zamorskie i do baz wojskowych?

Obecnie nie dostarczamy produktów na wyspy zamorskie ani do baz wojskowych. Jeżeli podałeś(-aś) adres znajdujący się w regionie, którego nie obsługujemy, Twoje zamówienie zostanie anulowane i w ciągu 5 dni roboczych otrzymasz zwrot pieniędzy.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, będziesz mieć możliwość śledzenia swojego zamówienia w historii zamówień. Jeśli złożyłeś(-aś) zamówienie jako gość, możesz śledzić je na stronie Śledź moje zamówienie. Jeśli nie możesz znaleźć adresu URL śledzenia paczki, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Jeśli wydaje Ci się, że ta wiadomość e-mail do Ciebie nie dotarła, przejrzyj również folder ze spamem. Jeśli nadal nie możesz znaleźć tej wiadomości e-mail, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a chętnie sprawdzimy status dostawy.

Dostarczenie mojego zamówienia trwa dłużej niż 4 dni. Co mam zrobić?

Dostawa zamówień na terenie Polski trwa zwykle od 2 do 5 dni roboczych (pon.–pt.). Aby uzyskać więcej informacji, obserwuj swoje zamówienie na stronie śledzenia zamówienia.

Kupiłem(-am) produkty podczas cybertygodnia lub w okresie wyprzedaży. Ich dostarczenie trwa ponad 4 dni robocze. Co mam zrobić?

W okresach wyprzedaży nasz magazyn może otrzymywać wiele zamówień, co oznacza, że dostawa zamówienia może potrwać nieco dłużej. Jeśli zamówienie nie zostało dostarczone po 6 dniach roboczych, możesz śledzić jego status tutaj lub skontaktować się z nami.

Moja paczka chyba zaginęła. Co mam zrobić?

W mało prawdopodobnym przypadku, gdy nie otrzymasz swojej paczki, mimo że jej oficjalny status to „doręczono”, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Natychmiast rozpoczniemy dochodzenie. Dochodzenie w sprawie zaginionej paczki może potrwać do 14 dni. Pamiętaj, że po upływie 30 dni od daty zamówienia nie możemy przeprowadzić dochodzenia związanego z dostawą.

Co zrobić, jeśli otrzymałem(-am) tylko część zamówienia?

Powodów może być kilka. Jeśli nie wszystkie Twoje produkty zostały wysłane, możliwe, że któregoś z produktów brakuje w magazynie. W takim wypadku otrzymasz za niego zwrot pieniędzy. Jeśli wszystkie produkty zostały wysłane, ale nie wszystkie do Ciebie dotarły, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Co mam zrobić, jeśli otrzymałem(-am) niewłaściwy produkt?

W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania niewłaściwego produktu należy zrobić zdjęcia towaru, w tym załączonych etykiet, i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Co muszę zrobić, jeśli otrzymałem(-am) uszkodzoną paczkę?

W mało prawdopodobnym przypadku otrzymania od kuriera uszkodzonej paczki należy zrobić zdjęcia otrzymanej paczki, zachować ją i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Co zrobić, jeśli otrzymany produkt różni się od tego na zdjęciu na stronie internetowej?

Przykro nam, że otrzymany towar nie do końca spełnił Twoje oczekiwania. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i prześlij zdjęcia, a my się tym zajmiemy. Twoja opinia jest dla nas bardzo cenna.

Co się stanie, gdy paczka zostanie dostarczona podczas mojej nieobecności w domu?

Aby sprawdzić najnowsze informacje o statusie przesyłki, otwórz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Możesz odwiedzić stronę internetową przewoźnika, aby zobaczyć, jakie opcje są dostępne. Dodatkowo firma DHL posiada aplikację mobilną, którą każdy klient może pobrać, aby się w niej zarejestrować i mieć lepsze możliwości śledzenia oraz dostęp do informacji dotyczących obsługi wyjątków.

Czy jeśli przegapiłem(-am) moment dostarczenia przesyłki, mogę zarezerwować ponowną dostawę?

W zależności od przewoźnika niektóre paczki mogą zostać dostarczone do sąsiadów lub najbliższego punktu serwisowego. W przeciwnym razie kolejna próba dostarczenia przesyłki nastąpi następnego dnia roboczego. Jeśli chcesz zmienić metodę lub datę dostawy, skorzystaj z asystenta kodu śledzenia w otrzymanej od nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki, aby uzyskać dostęp do strony internetowej przewoźnika.

Zwroty towaru i pieniędzy

Jak mogę zwrócić produkt?

Zapewniamy dwie etykiety zwrotu: jedną w opakowaniu (opcja nr 1) i jedną online (opcja nr 2). Obie opcje są dostępne i można z nich skorzystać w przypadku zwrotu produktów. Pamiętaj, że nazwa kuriera podana na etykietach może być różna. Oddaj paczkę do preferowanego punktu odbioru kuriera, którego nazwa jest podana etykiecie zwrotu, z której korzystasz. Pamiętaj, że w przypadku korzystania z usług innego kuriera niż proponowany przez nas koszty zwrotu produktu nie są zwracane.

Czy mogę zwrócić produkt zakupiony online w sklepie stacjonarnym i odwrotnie?

Niestety produktu zakupionego online nie można zwrócić w sklepie internetowym ani odwrotnie.
Zwrotu należy dokonać w pierwotnym punkcie sprzedaży.

Co zrobić w razie zagubienia etykiety zwrotu?

W razie zagubienia etykiety zwrotu możesz bezpłatnie wygenerować nową, która będzie obsługiwana przez UPS. Odwiedź sekcję u dołu strony procedury zwrotu.

Czy zwracając zamówienie, mogę skorzystać z usług innego kuriera?

Tak, możesz zdecydować, za pośrednictwem którego kuriera chcesz dokonać zwrotu. Pamiętaj, że bezpłatne zwroty oferujemy tylko w przypadku korzystania z usług naszych kurierów. Inni kurierzy mogą wymagać opłacenia kosztów zwrotu, których my nie zwracamy.
Etykietę zwrotną otrzymaną w paczce można wykorzystać do zwrotu produktów za pośrednictwem firmy DHL lub UPS.
Jeśli nie chcesz skorzystać z usług firmy DHL, możesz wydrukować ze strony internetowej nową etykietę zwrotu, która będzie obsługiwana przez firmę UPS.

Co zrobić, jeśli w paczce nie otrzymałem(-am) etykiety zwrotu?

Jeśli w paczce nie otrzymałeś(-aś) etykiety zwrotu, możesz bezpłatnie wygenerować nową, która będzie obsługiwana przez UPS. Odwiedź sekcję u dołu strony procedury zwrotu.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Gdy przetworzymy zwrot, poinformujemy Cię o tym w wiadomości e-mail. Przetwarzanie zwrotu może potrwać do 14 dni roboczych. Po dokonaniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem. W zależności od używanej metody płatności zwrot pieniędzy może potrwać do 5 dni roboczych. Zwroty nie będą przyjmowane po upływie 60-dniowego okresu zwrotu.

Co to jest polityka zwrotów?

Zwroty przetwarzane w salonie marki lub sklepie fabrycznym Under Armour będą przekazywane przy użyciu metody płatności wybranej podczas zakupu. Podaj prawidłowy identyfikator zdjęcia. Zastrzegamy sobie prawo do przechowywania informacji o użytkowniku i udostępniania ich podmiotom stowarzyszonym, zgodnie z Polityką prywatności Under Armour. Under Armour zastrzega sobie prawo do ograniczenia liczby zwrotów, których klient może dokonać, nawet w przypadku posiadania paragonów.

Metody zwrotu pieniędzy W sklepie Online
Karta kredytowa Zwrot pieniędzy na kartę kredytową Zwrot pieniędzy na kartę kredytową
Karta przedpłacona Zwrot pieniędzy na kartę przedpłaconą Zwrot pieniędzy na kartę przedpłaconą
PayPal Zwrot pieniędzy na konto PayPal Zwrot pieniędzy na konto PayPal
Apple Pay Zwrot pieniędzy na konto Apple Pay* Zwrot pieniędzy na konto Apple Pay
Klarna Zwrot pieniędzy na konto Klarna** Zwrot pieniędzy na konto Klarna***

*Pamiętaj, aby znać 4 ostatnie cyfry karty połączonej z Twoim kontem, ponieważ w przypadku większości płatności cyfrowych numery kart są maskowane.

**Pamiętaj, aby znać 4 ostatnie cyfry karty połączonej z Twoim kontem, ponieważ w przypadku większości płatności cyfrowych numery kart są maskowane. Za wszelkie saldo należności na rzecz Klarna odpowiedzialność poniesiesz Ty.

***Za wszelkie saldo należności na rzecz Klarna odpowiedzialność poniesiesz Ty.


Termin zwrotów online

Po otrzymaniu i przetworzeniu zwrotu w naszym magazynie jego przesłanie może nam zająć do 14 dni roboczych.
Czas ten może być różny w okresach wzmożonego ruchu w ciągu roku (np. grudzień–styczeń).

Jak mogę zwrócić produkty zakupione online?

Zgodnie z naszą polityką klienci mają 60 dni na dokonanie zwrotu towaru. Wszelkich zwrotów należy dokonać w tym przedziale czasowym. Wszystkie produkty muszą być w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży i nie mogą mieć odciętych metek. Produkty należy zwracać w oryginalnych opakowaniach. Bezpłatną etykietę zwrotu można pobrać, logując się na naszej stronie internetowej za pomocą poniższego linku. Wypełnij podsumowanie zamówienia, które zostało wysłane wraz z zamówieniem.
Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu dołączonej do przesyłki, zanieś paczkę do preferowanego miejsca nadawania przesyłek obsługiwanego przez przewoźnika podanego na etykiecie zwrotu. Aby zobaczyć wyznaczonego konkretnego przewoźnika, należy sprawdzić etykiety zwrotu utworzone online. Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu wygenerowanej na naszej stronie internetowej, zanieś paczkę do preferowanego punktu nadania przesyłek firmy UPS.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone towary?

Od momentu odesłania produktów do naszego magazynu do chwili pojawienia się pieniędzy na Twoim koncie może upłynąć do 14 dni. Pamiętaj, że w przypadku skorzystania z wybranego przez Ciebie przewoźnika proces zwrotu może potrwać dłużej.
Pamiętaj, że zwrot kosztów nie obejmuje kosztów wysyłki, chyba że produkt był wadliwy w momencie dostarczenia.

Jak otrzymam zwrot pieniędzy?

Pieniądze są zawsze zwracane przy użyciu metody płatności, z której pierwotnie korzystano.
Nie możemy dokonać zwrotu za pomocą metody płatności innej niż ta, która została pierwotnie użyta.

Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem(-am) zwrotu pieniędzy za zwrócone towary?

Jeśli nie otrzymałeś(-aś) zwrotu po upływie 14 dni roboczych, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Chętnie pomożemy wyjaśnić tę sytuację.

Czy w razie zwrotu produktu otrzymam zwrot kosztów wysyłki?

Nie zwracamy kosztów wysyłki zwróconego produktu.

Metody płatności

Z jakich metod płatności mogę korzystać?

Zamówienia można opłacać, korzystając z następujących metod płatności:
  • Amex
  • Apple Pay
  • Klarna
  • Maestro
  • Master Card
  • PayPal
  • Visa

Czy mój adres dostawy i adres do faktury mogą być różne?

Tak. Możesz dodać inny adres rozliczeniowy, usuwając zaznaczenie „Taki sam jak adres wysyłki” w sekcji Płatność. Pamiętaj, że po złożeniu zamówienia nie możemy zmienić adresu rozliczeniowego.

Czy otrzymam kopię faktury?

Obecnie w naszych paczkach nie dostarczamy faktur w wersji drukowanej. Wszystkie informacje związane z zamówieniem otrzymasz jednak w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia, wysłanej na adres Twojej skrzynki pocztowej. Jeśli potrzebujesz oficjalnej faktury, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Dlaczego moje płatności nie są realizowane?

Powodów może być wiele, na przykład:
1. Być może wprowadzono nieprawidłowe dane do płatności. Sprawdź dokładnie wprowadzone dane do płatności.
2. Zapisane dane do płatności są nieaktualne. Usuń zapisane dane do płatności i ponownie wprowadź prawidłowe dane.
3. U dostawcy usług płatniczych wystąpił tymczasowy problem systemu. Spróbuj ponownie za kilka minut. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z działem obsługi klienta.
4. Masz włączoną blokadę wyskakujących okienek. Zezwól na wyskakujące okienka, aby mieć pewność, że nie występują problemy z plikami cookie.

Co to jest Klarna?

Klarna to globalny dostawca rozwiązań płatniczych, który współpracuje z sprzedawcami, aby zapewnić klientom najbardziej bezproblemowe zakupy online. Klarna działa w ponad 400 tys. sklepów internetowych i ma przeszło 149 milionów użytkowników na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową usługi Klarna.

Jaki jest numer VAT firmy UA?

Informacje ogólne: Under Armour Europe B.V. Address: Stadionplein 10, 1076 CM Amsterdam. Holandia
Pamiętaj, że pod tym adresem nie można odbierać zwrotów.
KvK: 34237352 0000
VAT: NL815104984B01

Produkty wadliwe

Co zrobić w przypadku otrzymania wadliwego produktu?

Należy zrobić zdjęcia wadliwego produktu i skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Prosimy o zachowanie produktu na czas rozpatrywania zgłoszenia (w okresie, gdy rozpatrywane jest zgłoszenie, nie należy poddawać produktu recyklingowi ani go wyrzucać). Jesteśmy w stanie pomóc tylko w sytuacji, gdy produkt został zakupiony na naszej stronie internetowej. W przypadku zakupu produktu u innej firmy musisz skontaktować się z oryginalnym sprzedawcą. Na pewno ma on politykę dotyczącą zwrotu wadliwego towaru.

Sklepy

Jak znaleźć sklep stacjonarny Under Armour w pobliżu?

Aby znaleźć najbliższy sklep stacjonarny w swojej okolicy, kliknij tutaj.

Jak zwrócić towar zakupiony w sklepie UA za granicą lub u autoryzowanego sprzedawcy?

Zgodnie z wytycznymi naszej firmy towary zakupione w sklepach lub za pośrednictwem innych firm nie podlegają zwrotom ani wymianie. Skontaktuj się z oryginalnym sprzedawcą i przedstaw dowód otrzymania zamówienia.

Produkt

Dlaczego nazwa rozmiaru na produkcie jest inna od tej, którą wybrałem(-am) online?

W przypadku zamawiania produktów online w rozmiarach małym, średnim lub dużym dostarczony towar będzie miał inną nazwę rozmiaru. Na przykład, gdy podczas zakupów online zamawiany jest rozmiar S, otrzymany towar będzie miał etykietę z wydrukowaną nazwą „SM”. Poniżej znajdują się różne akronimy wyszczególnione online oraz ich odpowiedniki dotyczące produktów fizycznych.

ONLINE WYDRUKOWANE NA PRODUKCIE
S SM
M MD
L LG

Jak mogę znaleźć odpowiedni rozmiar i fason produktów?

Wszystkie instrukcje dotyczące produktów znajdują się w naszych wytycznych dotyczących rozmiaru.

Z kim mogę się skontaktować, jeśli mam pytanie dotyczące konkretnego produktu?

Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my chętnie Ci pomożemy. Jeśli to możliwe, podaj nam numer modelu znajdujący się obok zdjęcia produktu, abyśmy mogli przekazać Ci jak najwięcej informacji na temat artykułu, który Cię interesuje.

Co robi UA, by prowadzić działalność w zrównoważony sposób?

Nasze podejście do ochrony planety zaczyna się od wysiłków mających na celu zmniejszenie szkodliwego wpływu na środowisko i wykorzystanie materiałów, które zostały – lub mogą ponownie zostać – poddane recyklingowi. Skupiamy się na zwiększaniu wydajności i zmniejszaniu negatywnych skutków, zwłaszcza jeśli chodzi o nasze produkty. Na przykład w zakresie materiałów wykorzystujemy innowacje, które umożliwią zmniejszenie ilości odpadów i zwiększenie trwałości, wyznaczając etap w rozwoju systemów obiegu zamkniętego do roku 2030. Dążymy również do tego, aby poddawać produkty recyklingowi na dużą skalę i działać w kierunku dekarbonizacji łańcucha dostaw przy jednoczesnym poszanowaniu praw i poprawie życia członków naszego zespołu i pracowników naszych dostawców. Więcej informacji na temat naszych działań można znaleźć w sekcji poświęconej zrównoważonemu rozwojowi.

Czy mogę zamówić spersonalizowane produkty Under Armour?

Doceniamy Twój entuzjazm, ale w tej chwili nie oferujemy możliwości personalizacji naszych produktów.
Zalecamy skontaktowanie się z lokalnym specjalistą ds. sitodruku lub zgrzewania na gorąco i podanie mu następujących informacji:
  • Podczas zgrzewania na gorąco stosujemy temperaturę wynoszącą około 163–177℃.
  • Stosowane przez nas ciśnienie wynosi 40 PSI, a czas zgrzewania wynosi 12 sekund.
  • Należy pamiętać, że wartości temperatury, PSI i czasu zgrzewania mogą się różnić w zależności od typu zgrzewarki.
  • Nie zalecamy wykonywać sitodruku ani zgrzewania na gorąco na odzieży kompresyjnej Under Armour.

Czym różnią się od siebie produkty z kolekcji HeatGear i ColdGear?

UA HEATGEAR®

WYBIERZ TE PRODUKTY, JEŚLI CHCESZ, ABY BYŁO CI CHŁODNO, SUCHO I LEKKO.
Produkty z naszej najbardziej znanej linii UA HeatGear® idealnie sprawdzą się w dni, w których temperatura sięga min. 20ºC. Niezwykle przewiewny materiał odprowadza wilgoć z powierzchni skóry na zewnątrz, zapewniając niezrównane uczucie chłodu, suchości i lekkości.

UA COLDGEAR®

WYBIERZ TE PRODUKTY, JEŚLI CHCESZ, ABY BYŁO CI CIEPŁO, SUCHO I LEKKO.
Produkty z linii ColdGear® idealnie sprawdzą się w dni, w których temperatura wynosi maks 13ºC. Dwuwarstwowy materiał odprowadza wilgoć ze skóry i rozprasza ciepło, ogrzewając Cię bez zbędnego obciążania.

UA ALLSEASONGEAR®

WYBIERZ TE PRODUKTY, JEŚLI CHCESZ, ABY BYŁO CI SUCHO I LEKKO.
Produkty z linii AllSeasonGear® sprawdzą się, gdy temperatura na zewnątrz waha się od 13ºC do 20ºC. Innowacyjne materiały dostosowują się do zmiennych warunków pogodowych, zapewniając doskonałą regulację temperatury ciała i maksymalną przewiewność.

Czy wszystkie produkty w sklepie internetowym są dostępne w sklepach stacjonarnych?

Na naszej stronie internetowej oferujemy najszerszą gamę produktów UA. W zależności od tego, czy odwiedzasz sklep fabryczny czy salon marki – znajdziesz większy asortyment z mniejszym wyborem produktów w porównaniu z naszą platformą handlu elektronicznego. Nasze salony marki oferują szerszy asortyment niż nasze sklepy fabryczne. Jeśli chcesz znaleźć najbliższe salony marki, odwiedź naszą stronę z lokalizatorem sklepów.

Instrukcje pielęgnacji odzieży

Instrukcje pielęgnacji odzieży znajdują się na metce produktu. Generalnie zalecamy prać w pralce w zimnej wodzie z podobnymi kolorami. Nie używać wybielaczy ani płynów zmiękczających. Suszyć w suszarce bębnowej w niskiej temperaturze. Nie używać chusteczek do suszarki. Zalecamy również przechowywanie naszych ubrań w pokrowcu, aby zabezpieczyć je przed uszkodzeniami spowodowanymi przez rzepy, haczyki lub inne ostre elementy innej odzieży.

Instrukcje pielęgnacji toreb

Usunąć nadmiar brudu i błota za pomocą suchej szczoteczki. Usunąć plamy gąbką lub ręcznikiem, używając do tego ciepłej wody i łagodnego detergentu. Suszyć na powietrzu w temperaturze pokojowej. Nie suszyć toreb na grzejniku.

Instrukcje dotyczące pielęgnacji czapek

Sprawdź instrukcje prania znajdujące się na metce produktu. Jeżeli jest to produkt cenny lub kolekcjonerski, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat czyszczenia. Jeśli na czapce jest kurz lub brud, usuń go szczotką próżniową przymocowaną do odkurzacza. Aby uprać czapkę ręcznie, zmocz ją pod prysznicem lub w umywalce. Użyj zimnej wody, chyba że na metce wskazano inaczej. Staraj się nie przemoczyć czapki. Nałóż odrobinę szamponu na szczoteczkę do paznokci lub miękką szczoteczkę do zębów i wyszoruj czapkę do czysta. Zamiast szamponu możesz użyć łagodnego detergentu. Dokładnie spłucz pozostałości szamponu, wciąż uważając, aby nie przemoczyć czapki. W przypadku nylonowych lub dzianinowych czapek z daszkiem możesz rozpuścić kilka kropli odżywki w dzbanku lub wiaderku z wodą i taką wodą spłukać czapkę po wyczyszczeniu. Odżywka zmiękczy włókna czapki. Po wypraniu czapki nałóż ją na miskę, zwinięty ręcznik lub stojak na kapelusz, aby podczas suszenia się nie odkształciła. Nie susz czapki w suszarce, gdyż może się skurczyć. Możesz też nałożyć czapkę na nadmuchany balon i przy pomocy taśmy przytrzymać czapkę i balon w pozycji pionowej na czas suszenia.

Instrukcje pielęgnacji butów

Do ciepłej wody dodaj niewielką ilość detergentu do prania i całość wymieszaj do momentu lekkiego spienienia. Nałóż niewielką ilość mieszaniny wody i detergentu na gąbkę, miękką szmatkę lub miękką szczoteczkę i wyczyść zabrudzone miejsca. Zmocz odrobiną ciepłej wody inną gąbkę lub miękką szmatkę, aby usunąć nadmiar detergentu. Susz buty w temperaturze pokojowej. Nie stawiaj butów w pobliżu grzejnika.

Twoje konto

Jaka jest nasza polityka prywatności?

Naszą politykę prywatności znajdziesz tutaj.

Jak mogę zmienić dane na swoim koncie?

Aby zmienić szczegóły konta, zaloguj się na swoje konto za pomocą przycisku logowania w prawym górnym rogu. Wybierz z menu rozwijanego opcję „Profil”, wyedytuj dane, które chcesz zmienić, a następnie kliknij przycisk „Zapisz” u dołu strony.

Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła?

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij opcję „Zresetuj hasło” poniżej pola hasła i wpisz swój adres e-mail.

Zapytania biznesowe

Zapytania dotyczące sprzedaży hurtowej

W sprawie dużych zamówień, strojów drużynowych, sprzedaży detalicznej i innych zapytań dotyczących sprzedaży hurtowej prosimy pisać na adres EMEANewWholesalerRequests@underarmour.com Nasz zespół skontaktuje się z Tobą możliwie jak najszybciej.

Jak ubiegać się o sponsoring lub współpracę?

Bardzo doceniamy zainteresowanie Under Armour. Niestety ze względu na dużą liczbę otrzymywanych przez nas zapytań nie zapewniamy jednak wsparcia sponsorskiego m.in. w następujących obszarach:

• Sponsoring obozów, programów, drużyn i lig sportowych (wyczynowych i rekreacyjnych)
• Sponsoring osób indywidualnych, drużyn i zawodów, w tym zbiórki pieniędzy (np. stypendia, pomoc indywidualna, gale, biegi na 5 km itd.)
• Darowizny produktów, sponsorowanie biletów lub oferty gotówkowe

Czy jesteś indywidualnym sportowcem?

Aby zapewnić wyraźne rozróżnienie między naszymi działaniami charytatywnymi a działaniami marketingowymi, nie przekazujemy darowizn w postaci produktów indywidualnym sportowcom ani drużynom sportowym.

Dziękujemy za zrozumienie.

Interesuje mnie praca w Under Armour. Gdzie mam się zgłosić?

Wejdź na stronę www.underarmour.jobs, aby zobaczyć aktualne oferty pracy w Under Armour.

Jak skontaktować się z Under Armour w Europie?

Under Armour Europe B.V.
Stadionplein 10
1076 CM Amsterdam
Holandia
Telefon: +31 (20) 715 5100
Nr rej. w niderlandzkiej Izbie Handlowej (KvK): 34237352 0000
VAT (Wielka Brytania): GB873001256
WSPARCIE TELEFONICZNE

00800-82766871 pon-śr 9.00 - 12.00