Śledź zamówienie
Sprawdź status swojego zamówienia, nawet jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem. Wpisz numer zamówienia i adres e-mail powiązany z zamówieniem.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało już wysłane, można kliknąć link w wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysyłki*.

Alternatywnie, wprowadź numer zamówienia i adres e-mail powiązany z zamówieniem w powyższym formularzu. Nie musisz być zarejestrowanym użytkownikiem, aby śledzić swoje zamówienie.



Gdzie mogę znaleźć numer zamówienia?

Numer zamówienia (EU-XXXXXX) można znaleźć w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia*.


**Jeśli nie znajdziesz tych wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej, zalecamy sprawdzenie folderu spamu. W przypadku trudności ze znalezieniem wiadomości e-mail, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w celu uzyskania pomocy.