Zwroty i zwroty pieniędzy

 

Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony(-a) z naszego towaru, możesz go bezpłatnie zwrócić w ciągu 60 dni. Nie oferujemy wymian online. Dążymy do tego, aby jak najszybciej przetwarzać zwroty środków, jednak cały proces może potrwać do 14 dni.

W otrzymanej paczce znajdziesz przedpłaconą etykietę zwrotu. Jeśli jej nie znajdziesz, możesz wygenerować etykietę poniżej. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto lub jako gość i wykonasz odpowiednie kroki, aby wydrukować etykietę w domu.

powrót

Do realizacji pełnego zwrotu środków wymagane jest spełnienie poniższych warunków:

  • • Towar jest zwracany w oryginalnym stanie i opakowaniu
  • • Do odzieży przyczepione są oryginalne metki
  • • Akcesoria są zwracane ze wszystkimi częściami dołączonymi do oryginalnego opakowania
  • • Buty są zwracane w oryginalnym pudełku
Należy pamiętać, że wyroby elektroniczne, bieliznę i maski na twarz można zwracać tylko wtedy, jeśli są wadliwe. Jeśli usunięto ochronną wyściółkę bielizny, produktu nie można zwrócić ani wymienić ze względów higienicznych. Należy pamiętać, że zwrot kosztów nie obejmuje kosztów wysyłki, chyba że produkt był wadliwy w momencie dostarczenia.
Jeśli towar został uszkodzony z powodu zaniedbania, niewłaściwego użycia lub zużycia, nie będziemy w stanie zrealizować zwrotu środków. Nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy, jeśli towar nie został zakupiony w naszym sklepie online lub w jednym z naszych oficjalnych sklepów.
Aby dokonać zwrotu, należy wykonać te proste kroki:

 

1. ZNAJDŹ ETYKIETĘ

Znajdź przedpłaconą etykietę zwrotu w oryginalnym opakowaniu.

2. ZAPAKUJ

Umieść produkty, które chcesz zwrócić, razem z tym podsumowaniem dostawy, w oryginalnym opakowaniu lub w odpowiednim opakowaniu alternatywnym.

Zalecamy, aby nie łączyć różnych zamówień w jednej paczce.

3. PRZYMOCUJ ETYKIETĘ

Przymocuj przedpłaconą etykietę zwrotu do opakowania w miejscu oryginalnej etykiety dostawy.

Użyj etykiety zwrotu powiązanej z Twoim zamówieniem.

Zapisz identyfikator śledzenia (długi numer) na tej etykiecie, jeśli chcesz mieć możliwość śledzenia postępu Twojego zwrotu.

4. NADAJ PRZESYŁKĘ

Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu dołączonej do przesyłki, zanieś paczkę do preferowanego miejsca nadawania przesyłek obsługiwanego przez przewoźnika wymienionego na etykiecie zwrotu.

Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu wygenerowanej na naszej stronie internetowej, zanieś paczkę do preferowanego punktu nadania przesyłek firmy UPS.

Poproś o potwierdzenie nadania.

Poniżej znajduje się więcej informacji na temat znajdowania najbliższego punktu nadania lub ustalania odbioru przez kuriera.

5. ZWROT ŚRODKÓW

Gdy przetworzymy Twój zwrot, powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail i możliwie jak najszybciej przekażemy Ci należne środki.

 

UPS

Aby znaleźć swój najbliższy punkt dostępu, kliknij tutaj.

Jeśli w Twojej okolicy nie ma żadnego punktu dostępu, możesz skontaktować się z firmą UPS pod numerem telefonu +48 22 489 48 77, aby ustalić szczegóły odbioru (mogą obowiązywać opłaty).

DHL
Aby znaleźć najbliższy punkt DHL Service Point, kliknij tutaj.
FedEx

Aby znaleźć najbliższy punkt nadawania przesyłek firmy FedEx, kliknij tutaj.

Jeśli w Twojej okolicy nie ma żadnego punktu nadawania przesyłek FedEx, możesz kliknąć tutaj, aby ustalić szczegóły odbioru z firmą FedEx.

ZWROTY W SKLEPIE
Dokonywanie zwrotów produktów zamówionych online możliwe jest jedynie za pośrednictwem procedury zwrotu online.
Wszelkie produkty zakupione w sklepie stacjonarnym można zwracać wyłącznie w tym samym sklepie, w którym zostały zakupione.
WSPARCIE TELEFONICZNE

1800-1-6510823 pon-śr 9.00 - 12.00