Zwroty i zwroty pieniędzy

 

Jeśli nasz produkt w 100% nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go bezpłatnie zwrócić w ciągu 60 dni od dostawy. Dążymy do tego, aby jak najszybciej przetwarzać zwroty środków, jednak cały proces może potrwać do 14 dni roboczych.

Należy pamiętać, że w okresach wyprzedaży, np. podczas wyprzedaży między sezonowej, proces ten może potrwać do 21 dni roboczych.

ZWROTY

Co mogę zwrócić?

Czy mogę wymienić produkt?

Od czego zacząć procedurę zwrotu?

Nie mam etykiety zwrotu. Co mogę zrobić?

Czy mogę wybrać przewoźnika w przypadku zwrotu?

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie?
 

ZWROT KOSZTÓW

Czy otrzymam zwrot kosztów wysyłki?

Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?

Jak mogę śledzić swój zwrot?

Mój zwrot wyświetla się jako dostarczony. Co dalej?

Ile czasu może upłynąć, zanim zwrócone środki wpłyną na moje konto?
 
 
CO MOGĘ ZWRÓCIĆ?
 

Możesz zwrócić wszystkie produkty w ciągu 60 dni od daty dostawy, o ile spełniają one następujące warunki:

Wszystkie produkty muszą być zakupione online bezpośrednio od Under Armour.

Do ubrań muszą być przyczepione oryginalne metki.

W przypadku zwrotu akcesoriów wszystkie części muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu.

Buty muszą być zwracane w oryginalnym pudełku.

Z przyczyn zdrowotnych maseczki, bieliznę i słuchawki można zwracać tylko wtedy, gdy są wadliwe.

Jeśli produkt został uszkodzony z powodu zaniedbania, niewłaściwego użycia lub zużycia, nie będziemy w stanie zrealizować zwrotu środków.
 

 
CZY MOGĘ WYMIENIĆ PRODUKT?
 

Niestety na tę chwilę nie oferujemy wymiany online.
 

 
OD CZEGO ZACZĄĆ PROCEDURĘ ZWROTU?
 

W otrzymanej paczce znajdziesz przedpłaconą etykietę zwrotu. Jeśli jej nie znajdziesz, możesz ją bezpłatnie wygenerować online.

Aby proces zwrotu przebiegał możliwie jak najsprawniej, najlepiej postępować zgodnie z poniższymi krokami:

1. ZNAJDŹ ETYKIETĘ ZWROTU

Przedpłaconą etykietę zwrotu możesz znaleźć w oryginalnym opakowaniu.

Po znalezieniu etykiety możesz przejść do kroku 2.

 
1B. JEŚLI NIE MASZ ETYKIETY ZWROTU

Jeśli nie masz etykiety lub została ona zagubiona, uszkodzona, zniszczona lub wcześniej użyta, możesz bezpłatnie wydrukować nową w domu.

Wystarczy, że poniżej wpiszesz swój numer zamówienia (EU-XXXXXX) oraz adres e-mail użyty podczas dokonywania zakupu.

powrót
Jeśli masz konto Under Armour, możesz także wydrukować etykietę bezpośrednio w sekcji Historia zamówień.

2. ZAPAKUJ

Umieść produkty, które chcesz zwrócić, razem z tym podsumowaniem dostawy, w oryginalnym opakowaniu lub w odpowiednim opakowaniu alternatywnym.

Jeśli nie masz już podsumowana dostawy, wpisz numer zamówienia (EU-XXXXXX) wyraźnie na kartce i umieść ją w paczce, abyśmy mogli zidentyfikować Twoją przesyłkę.

Nie zwracaj produktów z różnych zamówień w tej samej paczce, ponieważ spowolni to proces przetwarzania i zwrot i kosztów.

3. DOŁĄCZ ETYKIETĘ ZWROTU

Przymocuj przedpłaconą etykietę zwrotu do opakowania w miejscu oryginalnej etykiety dostawy.

Upewnij się, że etykieta i zwracane produkty są z tego samego zamówienia.

Ważne:Zapisz identyfikator śledzenia (długi numer) na tej etykiecie, jeśli chcesz mieć możliwość śledzenia postępu Twojego zwrotu. Jeśli wydrukowałeś/-aś etykietę w domu, otrzymasz to w wiadomości e-mail.

4. PRZEŚLIJ

Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu dołączonej do przesyłki, zanieś paczkę do preferowanego miejsca nadawania przesyłek obsługiwanego przez przewoźnika podanego na etykiecie zwrotu.

Jeśli korzystasz z etykiety zwrotu wygenerowanej na naszej stronie internetowej, zanieś paczkę do preferowanego punktu nadania przesyłek firmy UPS.

Zachowaj potwierdzenie nadania.

Poniżej znajduje się więcej informacji na temat znajdowania najbliższego punktu nadania lub ustalania odbioru przez:

FEDEX

Aby znaleźć najbliższy punkt nadawania przesyłek firmy FedEx, kliknij tutaj.
Jeśli w Twojej okolicy nie ma żadnego punktu nadawania przesyłek FedEx, możesz kliknąć tutaj, aby ustalić szczegóły odbioru z firmą FedEx.

UPS

Aby znaleźć swój najbliższy punkt dostępu, kliknij tutaj.
Jeśli w Twojej okolicy nie ma żadnego punktu dostępu, możesz skontaktować się z firmą UPS pod numerem telefonu +48 22 489 48 77, aby ustalić szczegóły odbioru (mogą obowiązywać opłaty).

DHL

Aby znaleźć najbliższy punkt DHL Service Point, kliknij tutaj.

5. ZWROT KOSZTÓW

Gdy przetworzymy Twój zwrot,powiadomimy Cię o tym w wiadomości e-mail i możliwie jak najszybciej przekażemy Ci należne środki. Więcej informacji dotyczących zwrotu kosztów znajdziesz poniżej.

CZY MOGĘ WYBRAĆ PRZEWOŹNIKA W PRZYPADKU ZWROTU?

Under Armour zapewnia bezpłatne zwroty z użyciem przedpłaconych etykiet zwrotu, na których będzie wyraźnie wyszczególniony przewoźnik.

Jeśli postanowisz skorzystać z usług innego przewoźnika niż ten wybrany przez Under Armour, wówczas koszt zwrotu nie zostanie przez nas pokryty i nie będziemy w stanie pomóc Ci w śledzeniu Twojego zwrotu.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT W SKLEPIE?

Wszelkie produkty zakupione online na stronie underarmour.eu można zwrócić wyłącznie z zastosowaniem procedury zwrotu online. Wszelkie produkty zakupione w sklepie stacjonarnym należy zwracać w tym samym sklepie, w którym zostały zakupione.

ZWROT KOSZTÓW

CZY OTRZYMAM ZWROT KOSZTÓW WYSYŁKI?

Under Armour zapewnia bezpłatną wysyłkę dla wszystkich zamówień w ramach wysyłki do punktu odbioru lub kwalifikacji z uwagi na minimalną wartość zamówienia.

Zwracane produkty z zamówienia, które miało opłaconą standardową lub ekspresową wysyłkę, nie kwalifikują się do zwrotu kosztów wysyłki, chyba że udowodniono wadę produktu.

Jeśli chcesz zwrócić wadliwy produkt, za który opłaciłeś/-aś koszty wysyłki, dokonaj zwrotu, a następnie zwróć się do działu obsługi klienta z prośbą o zwrot kosztów wysyłki.

JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA ZWROT PIENIĘDZY?

Choć staramy się przetwarzać wszystkie zwroty możliwie jak najszybciej, może upłynąć do 14 dni roboczych, zanim przetworzymy Twój zwrot, a pieniądze trafią na Twoje konto.

Gdy zwrócimy Ci pieniądze, powiadomimy Cię o tym e-mailem (sprawdź też folder ze spamem). 

Zwroty nie będą przetwarzane w przypadku zamówień zwracanych po upływie 60 dni od momentu dostawy.

JAK MOGĘ ŚLEDZIĆ SWÓJ ZWROT?

Swoją przesyłkę zwrotną możesz śledzić tutaj, korzystając z usługi śledzenia oferowanej przez Twojego przewoźnika:

FedEx | UPS | DHL

Jeśli wyświetlany jest status „dostarczono”, oznacza to, że otrzymaliśmy zwrot w magazynie i oczekuje on teraz na przetwarzanie.

MÓJ ZWROT WYŚWIETLA SIĘ JAKO DOSTARCZONY. CO DALEJ?

Jeśli numer śledzenia Twojej przesyłki ze zwrotem wyświetlany jest jako „dostarczono”, oznacza to, że otrzymaliśmy zwrot w magazynie.

Staramy się przetworzyć wszystkie zwroty w ciągu 24 godzin od ich otrzymania, ale w okresach dużego ruchu może to zająć do 3 dni roboczych. Po przetworzeniu przez nas zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

Czas, jaki może upłynąć od otrzymania wiadomości e-mail z potwierdzeniem przetworzenia Twojego zwrotu do wpłynięcia środków na Twoje konto, zależy od dostawcy usług płatności.

Dostawcy usług płatności natychmiastowych, tacy jak PayPal, dokonują przelewu jeszcze tego samego dnia, a w przypadku dostawców kart kredytowych może to zająć do 4 dni roboczych.

Wszystkie płatności powinny być widoczne w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych.

WSPARCIE TELEFONICZNE

00800-82766871 pon-śr 9.00 - 12.00