Zwroty i zwroty pieniędzy
Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony, możesz zwrócić swój sprzęt za darmo w ciągu 60 dni od dostawy. Nie oferujemy wymian online. Staramy się przetwarzać zwroty tak szybko, jak to możliwe; jednak cały proces może potrwać do 14 dni roboczych. Należy pamiętać, że w okresach wyprzedaży i promocji proces może potrwać do 21 dni roboczych.
Możesz zwrócić wszystkie przedmioty w ciągu 60 dni od dostawy, pod warunkiem spełnienia następujących warunków:
- Wszystkie produkty muszą być zakupione online bezpośrednio od Under Armour.
- Oryginalne metki muszą być przymocowane do odzieży.
- Akcesoria muszą zostać zwrócone wraz ze wszystkimi częściami w oryginalnym opakowaniu.
- Obuwie musi być zwrócone w oryginalnym pudełku.
- Ze względów higienicznych maseczki, bielizna i słuchawki mogą być zwracane tylko w przypadku wady.
- Nie możemy zwrócić kosztów, jeśli produkt został uszkodzony z powodu zaniedbania, niewłaściwego użytkowania lub zużycia.
Jak rozpocząć zwrot?
W paczce znajdziesz przedpłaconą etykietę zwrotną. Nie musisz rejestrować zwrotu online. Po prostu przyklej etykietę na paczce i odeślij ją do nas. Jeśli nie masz już etykiety, możesz wygenerować nową, podając swoje dane poniżej.
Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby zapewnić jak najsprawniejsze przetworzenie zwrotu:
Etykieta zwrotna znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Po jej znalezieniu przejdź do kroku 2. Jeśli brakuje etykiety lub została ona uszkodzona, zniszczona lub już wykorzystana, możesz wydrukować nową. Jeśli masz konto Under Armour, możesz wydrukować etykietę w sekcji Historia zamówień. Jeśli nie masz konta, po prostu wprowadź numer zamówienia (EU-XXXXXX) oraz adres e-mail użyty podczas zakupu tutaj.
Umieść produkt(y) do zwrotu wraz z Podsumowaniem Dostawy w oryginalnym opakowaniu lub odpowiednim zamienniku. Jeśli nie masz już Podsumowania Dostawy, upewnij się, że numer zamówienia (EU-XXXXXX) jest wyraźnie zapisany na kartce i umieszczony w paczce, abyśmy mogli zidentyfikować przesyłkę. Nie zwracaj produktów z kilku zamówień w jednej paczce – spowolni to proces zwrotu i refundacji.
3. Przyklej etykietę zwrotną
Przyklej przedpłaconą etykietę zwrotną na paczce, na górze lub w miejscu oryginalnej etykiety dostawy.
Ważne: Zapisz numer śledzenia (długi numer) z etykiety, jeśli chcesz śledzić status zwrotu. Jeśli wydrukowałeś etykietę w domu, numer ten zostanie wysłany na Twój adres e-mail.
4. Nadaj paczkę
Jeśli użyłeś etykiety z paczki, zanieś ją do punktu nadania właściwego dla przewoźnika wskazanego na etykiecie. Jeśli wygenerowałeś etykietę ze strony, zanieś paczkę do najbliższego punktu nadania UPS. Zachowaj dowód nadania (potwierdzenie), dopóki zwrot nie zostanie przetworzony – może być wymagany w razie problemów.
Więcej informacji o lokalizacji punktów nadania lub umówieniu odbioru znajdziesz poniżej:

Kliknij, aby znaleźć najbliższy UPS punkt.
Jeśli w pobliżu nie ma punktu UPS, skontaktuj się z UPS pod numerem 01/599 14 20 30, aby umówić odbiór (mogą zostać naliczone opłaty).

Kliknij, aby znaleźć najbliższy DHL punkt.
5. Zwrot środków
Po przetworzeniu zwrotu otrzymasz powiadomienie e-mail oraz zwrot środków. Więcej informacji poniżej.
Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę wymienić produkt?
Nie oferujemy obecnie wymiany online. Zalecamy złożenie nowego zamówienia na zamiennik.
Czy mogę wybrać przewoźnika do zwrotu?
Under Armour oferuje darmowe zwroty poprzez przedpłacone etykiety – przewoźnik jest podany na etykiecie. Jeśli skorzystasz z innego przewoźnika, koszty nie będą zwracane i nie pomożemy w śledzeniu przesyłki.
Czy mogę zwrócić produkt w sklepie?
Produkty kupione online przez underarmour.eu można zwrócić tylko online. Produkty kupione w sklepie stacjonarnym należy zwracać w tym samym sklepie.
Jak długo trwa zwrot pieniędzy?
Zwroty są przetwarzane tak szybko, jak to możliwe, ale może to potrwać do 14 dni roboczych. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem (sprawdź również folder SPAM). Zwroty nie są przetwarzane dla zamówień zwróconych po 60 dniach od dostawy.
Jak mogę śledzić zwrot?
Możesz śledzić zwrot za pomocą usług przewoźnika:
Jeśli status to „dostarczono”, oznacza to, że przesyłka dotarła do magazynu i oczekuje na przetworzenie.
Moje zwroty są oznaczone jako dostarczone – co dalej?
Jeśli numer śledzenia pokazuje, że paczka została dostarczona, oznacza to, że dotarła do magazynu. Zazwyczaj przetwarzamy zwroty w ciągu 24 godzin, ale w okresach dużego ruchu może to potrwać do 3 dni roboczych. Otrzymasz wtedy e-mail z potwierdzeniem.
Kiedy środki pojawią się na moim koncie?
Po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem, czas zaksięgowania zależy od dostawcy płatności. W przypadku PayPal – tego samego dnia. Karty kredytowe – do 4 dni roboczych. Wszystkie środki powinny być widoczne maksymalnie po 4 dniach roboczych.